ورود تکنولوژی های چند لمسی به دنیای کامپیوتر | موس هوشمند
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 5677
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




 

ورود تکنولوژی های چند لمسی به دنیای کامپیوتر، حضور موس ها را در دنیای فناوری اطلاعات کمرنگ نموده است. ولی هنوز بازی خورهای حرفه ای، موس را به هر ابزار کنترلی دیگری ترجیح می دهند.

شرکت SteelSeries که یکی از تولید کنندگان لوازم جانبی همچون موس و هدست برای بازی است، موس هوشمند جدید خود را معرفی کرده است. این موس به صورت ظاهری همچون دیگر موس های مخصوص بازی، کاملا حرفه ای به نظر می رسد. ولی اگر نگاهی به داخل موس بیاندازیم متوجه پردازنده ۳۲-بیتی ARM خواهیم شد که وظیفه دارد عملکرد موس را بهبود بخشد.

استاندارد اندازه گیری دقت موس بر اساس نقطه بر اینچ می باشد، با این حال این شرکت ترجیح می دهد که از واحد خودش استفاده کند. پردازنده، به موس این امکان را می دهد تا ۱۱۴۰۰ شمارش را در ۱ اینچ انجام دهد و این بدین معنی است که اگر شما موس خود را ۰/۰۰۲ میلیمتر جابجا کنید، این موس حرکت شما را تشخیص خواهد داد. خودتان می توانید تصور کنید که این موس دارای چه حساسیت بالایی است.

تنها حساسیت نیست که این موس را از هم رده های خود متمایز می کند، بلکه توانایی تشخیص حرکت در سرعت بالا هم از قابلیت های خیره کننده این موس است. موس Sensei که مجهز به یک سنسور لیزری است، می تواند حرکت دست شما را تا سرعت ۳/۸ متر بر ثانیه اندازه گیری کند.

این موس زیبا و خوش دست از ماه آینده با قیمت ۹۰ دلار روانه بازار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب